ANNOUNCEMENT (18 MEI 2020)

ANNOUNCEMENT (18 MEI 2020)

Friday 31 October 2014

ESP, Vita-Lea dan Vitamin C semasa Hamil

Set Kehamilan Shaklee adalah vitamin lengkap untuk ibu hamil. Kesihatan ibu adalah penting untuk tumbesara bayi dalam kandungan. Oleh itu ibu hamil, perlu mengambil makanan dari sumber yang berkhasiat. Namun begitu, kadang-kadang apa yang ibu makan tidak cukup untuk menampung keperluan zat dan vitamin yang diperlukan. 

Fa takde lagi pengalaman hamil, namun begitu ada kawan-kawan Fa yang amalkan Shaklee semasa hamil dan mereka bagitahu bahawa mereka sangat berpuas hati terutama sekali dengan ESP dan Vita-Lea. Sebab mereka tiada selera dan rasa mual-mual tapi Alhamdulillah boleh minum ESP dan ESP memberi tenaga.

Set Paling Asas untuk ibu hamil adalah ESP dan Vita-Lea. Untuk mereka yang mempunyai bajet lebih boleh ambil Set Lengkap Kehamilan. 

Mari Fa ceritakan kebaikan Set Hamil ini untuk ibu semasa hamil, selain membekalkan khasiat, set ini mampu memberi kulit yang cantik gitu.. Haa mesti nak cantik jugakkan..




1. VitaLea Formula Zat Besi 
VitaLea Iron Formula adalah Multivitamin menyediakan vitamin dan mineral penting untuk para ibu hamil yang mana ianya tidak boleh diperolehi daripada diet harian. Dengan formula ZAT BESI, ia membantu para ibu mengandung mnghasilkan darah. Kadar vitamin yang mencukupi membantu penghasilan susu yang banyak dan berkhasiat di samping menggalakkan kesihatan ibu dan bayi secara menyeluruh. Disini, vitalea membantu tekanan darah dan level Hb darah yang normal dan bacaan pon cantik je. 

Selain itu, Vita-Lea juga mempunyai kumpulan vitamin B kompleks yang penting untuk menukarkan makanan kepada tenaga. Dan membantu penghasilan darah dan tekanan darah normal.


2. Vitamin-C Plus
Vita-C Plus Sustained Release menyediakan 500mg vitamin C. Pentingnya vitamin C adalah untuk penyerapan zat besi yang lebih optimun. dengan , darah boleh dihasilkan dengan kadar yang baik. Selain tu, vitamin C membekalkan kolagen dan mencantikkan kulit. 

3. Energizing Soy Protein
Protein adalah makanan sel. Protein berfungsi mengekalkan pertumbuhan normal dan pemeliharaan tisu. Pembinaan hormon, enzim dan antibodi memerlukan protein. ESP memberi tenaga berkekalan untuk ibu yang tahan selama berjam-jam lamanya. Selain itu ESP membantu ibu memperolehi kesan yang optimum untuk pengambilan vitamin-vitamin lain. Kulit juga menjadi lebih licin, gebu dan anjal.

ESP juga membantu ibu hamil rasa lebih kenyang dengan kandungan protein yang cukup seharian. Jadi, berat ibu terkawal dan tidak naik mendadak, hehehe tak perlu minum air gula dah. 


Kalau berminat nak mencuba set asas ni, boleh contact Fa - 0179192298  @ boleh klik buy now untuk pembelian secara online, menggunakan kad kredit/debit shaja. 



Your Health & Beauty Consultant:
Noor Fatihah bt. Salleh
Whatsapp & Telegram: 017-9192298
Facebook: Nutrisi Hatiku
Instagram: nutrisihatiku

Konsultansi dan Cara Makan akan diberikan pada customer saya :)

 *Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos,merawat,menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

1 comment:

  1. Vitamin- vitamin ini memang sgt bagus utk org hamil dlm penjagaan kesihatan :D
    :: anmashealthcare.blogspot.com ::

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda :) terima kasih