ANNOUNCEMENT (18 MEI 2020)

ANNOUNCEMENT (18 MEI 2020)

Monday 20 October 2014

Tips Rambut Cepat Panjang

The Inversion Method ni, adalah teknik mengurut kulit kepala untuk merangsang pertumbuhan rambut. Cara ini terbukti dan menjadi bualan hangat di kalangan YouTube Guru. Yess... Saya sendiri dah cuba dan memang menjadi. 

Untuk membuat teknik ini, dinasihatkan jangan dilakukan semasa anda sedang datang haid, hamil atau mempunyai masalah darah rendah/tinggi. dan juga masalah-masalah cepat pening. Sebab teknik ni, anda akan tunduk lebih kurang 4 minit sambil urut-urut kulit kepala. 

Penggunaan minyak adalah optional. Tetapi saya suka menggunakan sedikit minyak untuk menyenangkan proses mengurut kulit kepala. Biasa nya saya guna campuran Minyak Jojoba dan Minyak Kastor. Teknik ini diamalkan setiap hari selama seminggu sahaja setiap bulan. Jadi, tiap-tiap bulan selama 7 hari. 

Disini saya share YouTube guru Karen, cara-cara Inversion Method dan keputusan selepas seminggu.

Sebelum.


Selepas



Baca: Set Rambut Shaklee

Your Health & Beauty Consultant:
Noor Fatihah bt. Salleh
Whatsapp & Telegram: 011-31209418
Facebook: Nutrisi Hatiku
Instagram: nutrisihatiku_shaklee

Konsultansi dan Cara Makan akan diberikan pada customer saya :)

*Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos,merawat,menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda :) terima kasih