ANNOUNCEMENT (18 MEI 2020)

ANNOUNCEMENT (18 MEI 2020)

Monday 27 October 2014

Tambah Berat Badan

Haaa... jangan ingat Shaklee ni untuk nak kurus je. Nak tambah berat badan pun boleh. Untuk orang yang terlalu kurus lah kan. BMI bawah daripada 18 gitu. Kalau dah lebih 25 tu, wajib ambil Set Kuruskan Badan lah pulak ye. 

tambah berat badan


Shaklee menawarkan 3 produk terbaik untuk tambah selera dan tambah berat dengan sihat. Bukan lemak ye. Kita nak tambah berat tapi sihat. 


MEAL SHAKES
Mengandungi 35% atau lebih nilai harian bagi 19 vitamin dan mineral yang oenting. sumber yang kaya dengan kalsium, fiber dan protein.Mealshake ini berperisa vanila dan sedap jika diminum begitu sahaja bersama air kosong/susu. Kaya dengan protein yang membantu membina otot dan bukan nya berat yang naik tu lemak.


VITALEA
Mempunyai 23 jenis vitamin penting bersama iron yang sangat penting dalam pebnetukan sel darah merah. Khasiatnya adalah membantu mencantikkan kulit wajah, kuku yang licin, rambut yang kuat dari akarnya, membantu mencegah penyakit tiroid/beguk, memberi badan rasa bertenga dan tidak mudah lesu, menjadikan kulit sentiasa tegang, menelak pitam dan pening. 

B-COMPLEX
vitamin B penting untuk badan. mengawal kadar metabolisme dalam badan, mengekalkan kesihatan kardiovaskular, mengurangkan rasa letih, tekanan perasaan, memberi mood happy dan meningkatkan sistem pertahanan badan. Mengandungi kesemua 8 Vitamin B - Thiamin (B1), Riboflavin (B2), Niacin (B3), Pantothenic Acid (B5), Pyridoxine (B6), Cyanocobalamin (B12), Biotin (B7) dan Folic Acid (B9). Tahukah anda tekanan, gula, alkohol, painkiller, antibiotik, pil perancang, rokok, etc boleh memusnahkan fungsi vitamin B dalam badan, maka ia perlu diganti. 

B-Complex membantu mengatasi kelesuan, mencegah kemurungan dan stress, memelihara kesihatan sistem saraf, meningkatkan daya tumpuan dan membantu menukarkan makanan kepada tenaga dengan cepat, maka anda akan kurang mengantuk setiap kali selepas makan.


Berminat nak cuba? Boleh hubungi saya @ Buy Now (ada kredit/debit kad)



Your Health & Beauty Consultant:
 Noor Fatihah bt. Salleh
Whatsapp & Telegram: 017-9192298
Facebook: Nutrisi Hatiku
Instagram: nutrisihatiku_shaklee

 Konsultansi dan Cara Makan akan diberikan pada customer saya :)

 *Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos,merawat,menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda :) terima kasih