ANNOUNCEMENT (18 MEI 2020)

ANNOUNCEMENT (18 MEI 2020)

Tuesday 28 October 2014

Pengedar Shaklee Kuala Terengganu

Dulu mula-mula kenal Shaklee, dengan pengedar Kuala Terengganu, tapi dia buat endah tak endah je dengan saya. Tanya sepatah, jawab sepatah. Tanya boleh ke tak, dia jawab ikut kesesuaian. Oh mak... Tak suka sangat macam tu okey. Dah la blank kita main makan je. Takde pon cakap, vitalea tak boleh makan dengan ESP. Nampak sangat gaya nak jual barang. 

Kini tidak lagi. Google-google jumpa la Mommy saya.. Wan Fatihanum. Masuk ahli terus sebab tergoda dengan ayat-ayat mommy kat blog dia. Mommy Hanum memang terbaik guide dia. Tak kedekut la nak sharing cara makan, pantang larang antara supplemen mana tak boleh makan sekali dan macam-macam lagi. 

Jadi, sekarang di bawah guide Mommy Hanum. Saya memulakan bisnes Shaklee saya. Mula-mula tak serius, hanya untuk diri sendiri dan saje part-time sharing pasal Shaklee terutama sekali ESP. Itu lah punca I jatuh cinta pada Shaklee. Kisah hormon memberontak, ESP sahaja yang dapat memujuk. Kelasss gitu ESP.. Bukan untuk cantik aje, tapi untuk hormon pun bagus jugak. 

Sekarang dah setup blog sendiri dan memang full time bisnes ni. Aku doa diri sendiri agar fokus dan fokus.

Oleh kerana saya menetap di Kuala Terengganu atau lebih spesifik lagi di Manir. Saya Pengedar Sah Shaklee di Kuala Terengganu serta kawasan yang sewaktu dengan nya. hehe.. Siapa nak mencuba Shaklee, bak kata orang putih, "dont be shy"... sebab saya pon pemalu juga orang nya. 

Shaklee Kuala Terengganu




Apa yang saya boleh bagi pada anda sebagai Pengedar Shaklee Kuala Terengganu?

1. Produk yang terbaik dan selamat
2. Cara makan, guide, tips dan nasihat untuk anda. Supaya anda tak makan supplemen membabi buta. nanti badan anda juga yang tak dapat manfaat.
3. Follow-Up.. saya akan follow up anda supaya anda konsisten amalkan supplemen. Jangan hangat-hangat tahi ayam
4. Saya boleh bagi anda peluang untuk berniaga dengan modal serendah RM75 tanpa simpan stok. 



Your Health & Beauty Consultant: 
 Noor Fatihah bt. Salleh 
Whatsapp & Telegram: 017-9192298 
Facebook: Nutrisi Hatiku 
Instagram: nutrisihatiku  

Konsultansi dan Cara Makan akan diberikan pada customer saya :) 

 *Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos,merawat,menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda :) terima kasih