ANNOUNCEMENT (18 MEI 2020)

ANNOUNCEMENT (18 MEI 2020)

Tuesday 21 October 2014

Ada Apa dengan Running Man?




Sumpah masa belajar dulu langsung tak minat Running Man? Sebab aku memang anti la rancangan reality show ni. Tapi Running Man (RM) ni Variety Show.

Bermula kisah bosan tak tahu nak buat apa selepas habis belajar. Episod pertama sekali aku tengok adalah Running Man di Macau. Sebab artis jemputan Lee Dong Wook. Episod yang sangat-sangat memecahkan adrenalin sebab bungee jumping dari Macau Tower. Sejak itu lah, rasa best jugak RM ni.

Lepas tu, terus lah tengok daripada Episod 1 sampai yang sekarang ni, dah Episod 217. I guess, I am addicted. Lagi-lagi bila dapat tahu Gary dan Ji Hyo ni Monday Couple, rasa macam so sweet je kan.





Yang mana paling aku suka? 
Of course lah... Kim Jong Kook dan mata sepetnya. 



Running Man best sebab misi-misi mereka ada yang tak masuk akal tapi mereka berusaha untuk jayakan misi itu. Dan sangat kelakar terutamanya Kwang Soo. Dengan tarian robotnya yang bersahaja (ayat skema) buat aku ketawa.


Nak kulit flawless macam korea, cuba lah  Kolagen Shaklee

Your Health & Beauty Consultant:
 Noor Fatihah bt. Salleh
Whatsapp & Telegram: 011-31209418
Facebook: Nutrisi Hatiku
Instagram: nutrisihatiku_shaklee 

Konsultansi dan Cara Makan akan diberikan pada customer saya :)

 *Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos,merawat,menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda :) terima kasih