Sunday, 26 October 2014

OsteMatrix Bantu Masalah Sembelit

Ramai wanita hamil suka dengan OsteMatrix, bukan sebab ia hanyalah kalsium untuk tulang. tapi lebih dari itu. 


Antara sebab saya sukakan ostematrix adalah:


1. Bantu melawaskan - Magnesium bersifat menarik air, lebih banyak air boleh dibawa ke dalam usus dengan mengambil makanan tambahan magnesium atau dengan memakan makanan yang tinggi magnesium. Air di dalam kolon akan membuatkan najis lebih lembut dan membolehkan usus untuk menyerap air dari kotoran jika badan memerlukannya.

2. Senang nak bangun tidur - Ostematrix mengandungi Magnesium yang membantu tubuh kita mendapatkan tidur dan rehat yang berkualiti

3. Bangun pagi terasa segar dan badan tak lenguh - Ostematrix mengandungi kalsium yang membantu mengurangkan sakit yang berkaitan tulang, termasuk lah sakit pinggang

4. Tiada sakit sengugut dah - kekurangan kalsium dan magnesium menyebabkan rasa sakit ketika haid. OsteMatrix membantu membekalkan dan mengantikan kalsium dan magnesium yang kurang semasa haid. Ini membantu mengurangkan rasa sakit sengugut.


Bantu masalah sembelit


OsteMatrix shaklee dihasilkan daripada Kalsium, Magnesium dan vitamin D dalam kuantiti yang mengikuti keperluan harian anda. Boleh membantu masalah sembelit dan kesihatan usus serta tulang.

Di dalam kolon, kalsium bergabung dengan hempedu yang berlebihan dan lemak yang terurai untuk membentuk sabun tidak larut yg tidak berbahaya, yang dikeluarkan bersama-sama dengan najis anda. Ini membantu memastikan usus anda bersih.

Magnesium dikenali sebagai julap lembut, membantu mencegah sembelit dengan cara merehatkan dinding usus. Ia menormalkan ketegangan pada dinding kolon dan membolehkan tindakan peristalsis biasa.

Magnesium juga bersifat menarik air, lebih banyak air boleh dibawa ke dalam usus dengan mengambil makanan tambahan magnesium atau dengan memakan makanan yang tinggi magnesium. Air di dalam kolon akan membuatkan najis lebih lembut dan membolehkan usus untuk menyerap air dari kotoran jika badan memerlukannya. 

testimoni ostematrix


Berminat nak cuba OsteMatrix? Hubungi saya atau beli sendiri online. 




Your Health & Beauty Consultant:

Noor Fatihah bt. Salleh
Whatsapp & Telegram: 017-9192298
Facebook: Nutrisi Hatiku

Instagram: nutrisihatiku_shaklee 

Konsultansi dan Cara Makan akan diberikan pada customer saya :)

 *Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos,merawat,menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

3 comments:

  1. Huhu..bagus betul produk ni kan..pling best, tang sesungut tu..hehe

    ReplyDelete
  2. Bagi yg ada masalah sembelit bagus cuba mudahan selesai masalah.

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda :) terima kasih

nRelate Posts and Homepage