ANNOUNCEMENT (18 MEI 2020)

ANNOUNCEMENT (18 MEI 2020)

Monday 20 October 2014

GLA "Best Friend" Wanita

GLA untuk wanita




GLA adalah sejenis supplemen yang mempunyai kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E.


Baca Tentang: GLA Complex Shaklee

Kenapa GLA dikatakan sebagai "Best Friend" wanita? Kerana ia mempunyai pelbagai fungsi dari pelbagai segi, untuk kesihatan, untuk cantik dan untuk hormon. 

Antara kebaikan GLA Complex adalah: 


1. Mengurangkan rasa sakit sengugut.

Biasanya, asid gamma linolenik digunakan secara tradisional bagi melegakan kesakitan semasa datang haid, sakit kepala, mengatur kitaran haid dan melegakan tanda-tanda putusnya haid.

2. Membantu mendapatkan kitaran haid yang teratur.
GLA ialah sejenis asid lemak Omega 6 untuk membentuk prostaglandin iaitu hormon yang membantu badan mengawalatur proses badan yang normal. Pengambilan yang berterusan membantu wanita mendapat kitaran haid yang normal. (Baca: GLA untuk kesuburan)

3. Membantu mereka yang ingin hamil
GLA membantu mereka yang ingin hamil dengan memberi kesuburan dengan membantu untuk dapatkan cecair serviks yang berkualiti yang membantu sperma berenang ke uterus, dan tiub fallopio untuk senyawa dengan ovum. dan cecait ini pon dapat membantu sperma berada lebih lama dalam tiub fallopio sehingga 5 hari.

4. Membantu mereka yang mempunyai masalah ekzema & gatal-gatalGLA Complex Shaklee juga mampu menangani masalah kulit kepala berkerik, berkuping, bersisik. ini kerana GLA membantu mengurangkan inflamasi secara semulajadi.

Testimoni GLA ekzema

testimoni GLA



Berminat untuk mencuba GLA Complex? Anda boleh hubungi saya seperti dibawah atau beli sendiri secara online, jika anda mempunyai kredit/debit kad. - BUY NOW-




Your Health & Beauty Consultant:
Noor Fatihah bt. Salleh
Whatsapp & Telegram: 011-31209418
Facebook: Nutrisi Hatiku
Instagram: nutrisihatiku_shaklee 

Konsultansi dan Cara Makan akan diberikan pada customer saya :)

 *Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos,merawat,menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda :) terima kasih