ANNOUNCEMENT (18 MEI 2020)

ANNOUNCEMENT (18 MEI 2020)

Saturday 25 October 2014

ESP Perut kenyang

Tahukah anda bahawa Energizing Soy Protein menyediakan 14 gram protein kacang soya dalam setiap hidangan? 


Sebab itu boleh kenyang. Pengambilan protein dalam diet adalah penting. Protein memberi rasa kenyang dan puas apabila diambil. 

Shaklee hanya menggunakan protein soya yang tidak diubahsuai genetiknya, iaitu Non-GMO (Non-Genetically Modified Organism), dimana ia disahkan melalui Identity Preservation Program. Program ini memastikan soya yang digunakan dipantau dengan ketat dan dikawal sejak mula ditanam, dituai hinggalah diproses.

ESP juga tidak mengandungi laktosa, jadi sesuai untuk mereka yang alah laktosa tapi memerlukan minuman yang mempunyai kalsium. Kerana ESP mengandungi 500mg kalsium untuk setiap hidangan. 

kandungan ESP

Oleh kerana ESP ni mengenyangkan maka sebab itulah ESP berada dalam Set Kurus 


Faedah utama ESP Shaklee:


1. Kekal Muda - Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga. 

2. Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki - genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat.

3. Kulit berseri dan anjal - Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka danmenghilangkan parut.

4. Pemberi tenaga segera - Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dll.

5. Memulihkan Pigmentasi - Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.

6. Memperbaiki Memori - Menguatkan ingatan, kecergasan, keupayaan seksual, dan sebagainya. 

7. Membantu Menggalakkan Penghasilan Susu Ibu - Komposisi utama dalam susu ibu ialah protein dan pengambilan protien menggalakkan lagi penghasilan susu ibu. Protein diperlukan utk membina sel, kulit, rambut dan pertumbuhan yg sihat.


Berminat nak cuba ESP? Buy Now @ Hubungi saya seperti dibawah:



Your Health & Beauty Consultant:
Noor Fatihah bt. Salleh
Whatsapp & Telegram: 0179192298
Facebook: Nutrisi Hatiku
Instagram: nutrisihatiku_shaklee

Konsultansi dan Cara Makan akan diberikan pada customer saya :)

*Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos,merawat,menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda :) terima kasih