ANNOUNCEMENT (18 MEI 2020)

ANNOUNCEMENT (18 MEI 2020)

Wednesday 3 September 2014

Supplemen Kesihatan Set Kehamilan

Shaklee menawarkan supplemen kesihatan untuk ibu-ibu hamil iaitu Set Kehamilan Shaklee. Set ini adalah untuk memastikan para ibu-ibu mempunyai kesihatan yang optimun. Pegambilan supplemen ketika hamil adalah penting untuk memastikan ibu dan bayi dalam kandungan mendapat khasiat yang secukupnya. 

Antara vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh ibu hamil adalah seperti:

  1. Asid Folik - mengelakkan kecacatan saraf tunjang, mengurangkan keguguran & kelahiran pra-matang dan mengelakkan kecacatan pada bayi.
  2. Zat Besi - kurangkan risiko bayi lahir pra-matang, mengelakkan terjadi Hb Low (anemia), fetus (bayi) menyerap zat besi daripada ibu dan membantu penghasilan darah yang cukup untuk mengangkut oksigen. 
  3. Vitamin C - membantu penyerapan zat besi yang lebih optimun.
  4. Omega 3 - untuk perkembangan otak bayi yang sihat kerana omega 3 mengandungi EPA & DHA. 


set kehamilan shaklee


Set Kehamilan Shaklee menawarkan supplemen & vitamin untuk ibu hamil, antara produk dalam set ini adalah: 

  1. Energizing Soy ProteinProtein adalah makanan sel. Protein berfungsi mengekalkan pertumbuhan normal dan pemeliharaan tisu. Pembinaan hormon, enzim dan antibodi memerlukan protein. ESP memberi tenaga berkekalan untuk ibu yang tahan selama berjam-jam lamanya. Selain itu ESP membantu ibu memperolehi kesan yang optimum untuk pengambilan vitamin-vitamin lain. Kulit juga menjadi lebih licin, gebu dan anjal.
  2. Sustained Release Vita-C - Membantu Penyerapan iron dan sistem imunisasi badan.
  3. Vita-lea (multivitamin & multimineral) - adalah multivitamin yang lengkap dengan 28 jenis vitamin dan mineral. Zat besi dalam Vita-lea dapat membantu ibu menambah zat besi kerana kebiasaannya ibu mengandung dan menyusu kekurangan zat besi dan jika tidak ditampung boleh menyebabkan ibu mudah pitam, lesu, kurang daya ingatan dan kurang konsentrasi.
  4. B-Complex - Vitamin B diperlukan oleh tubuh badan demi membantu tubuh badan bertenaga, otak lebih fokus, emosi lebih stabil dan wajah berseri. B complex juga vitamin anti stress. Jadi bila tiada stress, penghasilan susu lebih baik.
  5. Omega Guard - DHA adalah asid lemak perlu yang dijumpai dalam badan kita terutama pada otak, sangat penting dalam perkembangan otak, serta aspek-aspek lain perkembangan janin. DHA juga asid lemak utama yang ditemui dalam retina mata, serta organ-organ badan yang lain.
Selain itu, set kehamilan ini boleh juga diguna selepas bersalin nanti, jadi tak rugi lah kalau ada lebih semasa hamil, sebab masa berpantang pon anda perlu jugak. 



Hubungi saya di nombor 017-919 2298 (whatsapp) untuk order @ anda boleh order sendiri jika ada kredit/debit kad. 

set kehamilan shaklee

set kehamilan shaklee



--------Untuk maklumat lanjut, boleh hubungi saya (whatsapp/sms/email):-----
Noor Fatihah bt. Salleh 
No.Hp: 017-9192298 

Konsultansi dan cara makan akan di beri selepas pembelian. 

*Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos,merawat,menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda :) terima kasih