ANNOUNCEMENT (18 MEI 2020)

ANNOUNCEMENT (18 MEI 2020)

Wednesday 3 September 2014

Ramuan dalam Shaklee Collagen Powder

Shaklee collagen powder adalah supplemen kolagen keluaran Shaklee. Ia mempunyai 4000 mg Kolagen Sisik Ikan Merah iaitu sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi. Ia mudah diserap oleh tubuh kerana mempunyai berat molekular yang sangat rendah. 


Ramuan Utama di dalam Shaklee Collagen Powder adalah:

  1. Kolagen dari sisik ikan merah - ikan merah mempunyai sumber kolagen premium dengan kurang pencemaran dan kadar penyerapan yang tinggi.
  2. Ekstrak biji Camellia japonica - terdiri daripada asid oleik, satu emolien dan pelembap kulit yang hebat, juga mempunyai isoflovan, antioksidan semulajadi yang mampu mengurangkan radikal bebas
  3. Ekstrak Pfaffia - ginseng brazil, dan bila di gabung dengan biji Camellia japonica mampu menghasilkan kolagen dan asid hyaluronic (untuk penghidratan, kulit lembut, lembap dan licin).
  4. Elastin dari Kolagen Ikan - Elastin memelihara kulit jadi fleksibel tetapi tegang, memberikan reaksi melantun apabila ditarik. 
  5. Vitamin C & B - Vitamin C menggalakkan penghasilan kolagen dan vitamin B membantu metabolisme karbohidrat, lemak & protein bagi membebaskan tenaga untuk penghasilan kolagen.
  6. Ekstrak kekerangan - Glucosamine dalam kerang-kerangan penting dalam mensintesis cecair synovial yang membekalkan pelincir kepada sendi-sendi dan menghidratkan mata.
  7. Lactobasillus acidophilus - membantu mengimbangi mikroflora usus dan membina sistem usus yang sihat supaya dapat meningkatkan penyerapan kolagen
Testimoni Kolagen Shaklee
Kolagen Shaklee


-------------Untuk maklumat lanjut, boleh hubungi saya (whatsapp/sms/email):------------
Noor Fatihah bt. Salleh 
No.Hp: 017-9192298 

 *Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos,merawat,menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda :) terima kasih