ANNOUNCEMENT (18 MEI 2020)

ANNOUNCEMENT (18 MEI 2020)

Tuesday 4 November 2014

Ekzema Anak Sembuh dengan Minyak Ikan

Kalau tengok budak-budak ada ekzema, Fa rasa kasihan, sebab mesti rasa pedih kulit mereka, kulit mereka dah la belum matang, masih anak-anak lagi. 


ubat untuk ekzema


Fa nak bagitahu satu ubat tanpa 'drugs' yang boleh membantu masalah ekzema untuk kanak-kanak malahan untuk dewasa juga. Ubat itu adalah minyak ikan. Fa nak kongsikan satu kajian yang menunjukkan minyak ikan ni, bagus untuk ekzema. 


In one study, people taking fish oil equal to 1.8 g of EPA (one of the omega-3 fatty acids found in fish oil) experienced significant reduction in symptoms of eczema after 12 weeks. Researchers think that may be because fish oil helps reduce leukotriene B4, an inflammatory substance that plays a role in eczema. - Sumber


Kajian ini menyatakan, orang yang mengambil EPA iaitu salah satu asid lemak dalam minyak ikan, menunjukkan penurunan dalam ekzema mereka selepas 12 minggu. Pengkaji menyatakan, ini mungkin kerana minyak ikan membantu mengurangkan leukotriene B4 (sejenis zat yang menyebabkan radang pada kulit)


Tetapi dalam pemilihan minyak ikan, Fa rasa perlu berhati-hati. Jangan kira hendak yang murah saje tapi bahaya dan mengandungi logam berat, toksik dan bau hanyir ikan. 


Shaklee ada mengeluarkan satu produk minyak ikan, iaitu OmegaGuard. Minyak ikan shaklee adalah minyak ikan terbaik. Diekstrak dari ikan laut air sejuk (sardin, mackerel, herring & anchovies) di perairan Jepun. Tidak dibuat dari hati minyak ikan tetapi ia 3X ganda lebih tumpat dari hati minyak ikan.


OmegaGuard shaklee ni mempunyai EPA dan DHA yang mempunyai pelbagai manfaat untuk kesihatan termasuk lah ekzema tadi. (Baca: Makan OmegaGuard boleh kurus)


ubat untuk ekzema
Testimoni pengguna OmegaGuard, Ekzema anak sembuh


Selain daripada itu, antara manfaat lain EPA dan DHA adalah:

Asid Lemak - asid lemak omega 3 tidak boleh dihasilkan dari badan dan ia boleh diperolehi dari makanan. Omega Guard menyediakan asid lemak yang terbaik kandungan EPA dan DHA


Cegah penyakit saluran darah dan strok - EPA & DHA adalah gabungan yang mampu menentang thrombosis, tekanan darah tinggi, kepekatan darah, dan peredaran darah yg lancar.


membantu tumbesaran & perkembangan otak dan memori - DHA adalah makan untuk otak, saraf dan retina, dan mampu menguatkan memori. DHA menguatkan keupayaan ingatan & pembelajaran, memelihara penglihatan dan pendengaran.


Mencegah imsonia dan kurangkan stress - EPA & DHA mempunyai keupayaan untuk menstabilkan emosi dan membantu kesihatan mental.


Fa cadangkan ibu bapa mengambil OmegaGuard sebagai minyak ikan yang membantu anak sembuh dari ekzema. Kerana OmegaGuard terbukti sebagai minyak ikan yang tulen dan berkesan. (Promosi beli OmegaGuard)


Jika berminat dan ingin dapatkan OmegaGuard, boleh hubungi Fa - 0179192298 @ boleh beli online
.


Your Health & Beauty Consultant:
 Noor Fatihah bt. Salleh
No.Phone: 017-9192298
Facebook: Nutrisi Hatiku
Instagram: nutrisihatiku

 Konsultansi dan Cara Makan akan diberikan pada customer saya :)

 *Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos,merawat,menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

12 comments:

  1. Sian tengok budak yang ekzema teruk...

    ninyfariza82.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. omega shaklee memang terbaik kerana mempunyai sumber yang tulen

    :: anmashealthcare.blogspot.com ::

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Omega memang amazing.. tak sabar nak cuba..

    ReplyDelete
  5. omega penawar segala penyakit...jom pakat order omega tak rugi punya.

    ReplyDelete
  6. kesian tengok budak2 kena eczema.. ibu ambil cakna yea..
    CARA RAWAT SAKIT ASMA KANAK-KANAK

    ReplyDelete
  7. Omega guard..minyak ikan terbaik

    ReplyDelete
  8. Sejak awal kehamilan ibu perlu mengambil khasiat yang cukup.

    kongsi Resepi Milkshake tak jual di kedai

    ReplyDelete
  9. Omega guaar memang terbaik untuk atasi ekzema si manja anda. Jangan lepaskan peluang dapatkan harga promosi bulan ini. Jangan tertinggal yaa.

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda :) terima kasih