Monday, 10 November 2014

VitaLea Shaklee HB rendah

Assalamualaikum.

Sebelum ni, Faa ada cerita yang Vita-Lea Shaklee ni sangat bagus untuk HB rendah. Sebab salah satu supplemen yang Fa makan adalah Vita-Lea, sekarang ni botol ketiga dah. Sangat jimat sebenarnya vitamin dari Shaklee ni. Vitalea Shaklee naikkan Hb rendah tau.


Vitalea tu tahan 2 bulan (2 biji sehari)
Vitamin C tahan 6 bulan. (1 biji sehari)


Bagaimana terjadi HB rendah?


Biasanya, kalau HB rendah ni adalah dikalangan orang yang hamil. Tetapi Faa tak hamil lagi, sebab Faa tak kahwin lagi. Hehe.

HB rendah boleh terjadi apabila anda menghidapi Anemia. Dan kenapa Anemia ni boleh berlaku?
Antara penyebab anemia adalah:

1. Kekurangan nutrisi seperti zat besi, asid folik, dan vitamin B12.

2. Ulser di bahagian perut yang menyebabkan darah hilang sedikit demi sedikit.

3. Masalah buah pinggang

4. Kehilangan darah yang banyak.

Untuk kes macam Faa, adalah no.1 dan no.2. Masa belajar dulu memang suka skip makan sampai dapat gastrik dan kesan nya bila ada gastrik ni adalah:

1. Sakit atau pedih perut
2. Tiada selera makan
3. Rasa loya dan muntah-muntah
4. Kembung perut dan tak selesa.

Keempat-empat kesan tu memang Faa rasa. Sampaikan makan pun selalu muntah balik dan rasa loya. Dan kesan daripada muntah-muntah ni, tak dapat nutrisi dan zat makanan lah. Jadi, Faa kekurangan zat besi dan asid folik.


Nak tau rahsia Fa sembuhkan gastrik --> KLIK SINI
Rahsia dan manfaat Vitalea --> KLIK SINI


Your Health & Beauty Consultant:
Noor Fatihah bt. Salleh
No.Phone: 017-9192298
Facebook: Nutrisi Hatiku
Instagram: nutrisihatiku

 Konsultansi dan Cara Makan akan diberikan pada customer saya :)

 *Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos,merawat,menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

nRelate Posts and Homepage