ANNOUNCEMENT (18 MEI 2020)

ANNOUNCEMENT (18 MEI 2020)

Monday 17 November 2014

Lenguh-lenguh Badan Ostematrix Membantu

Assalamualaikum... 


Malam ni nak sharing tentang kebaikan Ostematrix untuk lenguh-lenguh badan. Sebab apa tau? Meh sini nak cerita. First time Faa drive kat highway, habis lenguh-lenguh badan ni. Sebab tak pernah drive melalui highway sebelum ni, kalau jalan biasa ada juga lampu isyarat, boleh berhenti kaki tekan minyak. 


Jadi, sampai je rumah petang tadi. Lepas solat, bersihkan diri dan makan. Faa makan Ostematrix 2 biji. Lepas tu Faa rehat.. Sambil-sambil tengok cerita Korea gitu. Dah lah hujan kan, sejuk sampai ke tulang kata orang. 



Kenapa OsteMatrix membantu lenguh badan?

OSTEMATRIX adalah gabungan kalsium, magnesium dan Vitamin D. Bila kalsium kurang, kesannya kepada seseorang tu boleh mengalami risiko osteoporosis, sengal kaki dan tulang belakang, lenguh badan, mudah letih, lesu dan kebas kaki atau tangan. 


Vitamin D ditambah bersama, kerana Vitamin D membantu penyerapan kalsium dalam tubuh dimana mengelakkan penghasilan batu dalam ginjal. Magnesium yang ada dlm ostematrix pula bertindak untuk metabolismakan kalsium


Selain daripada itu, kalau gi jalan-jalan ke, mesti bawa OsteMatrix ni tau. Sebab apa? Membantu masalah membuang. Siapa sini kalau pergi jalan-jalan jauh dari rumah, mesti ada masalah nak membuang? Hehehe... angkat kaki cepat! 

OsteMatrix juga membantu masalah membuang kerana ada Magnesium. Selain daripada fungsi Magensium membantu penyerapan kalsium ke tulang, magnesium juga membantu pelawasan. Kerana...


  • Magnesium membantu melegakan otot dalam usus - menyebabkan otot usus menjadi lembut dan menghapuskan sembelit.
  • Magnesium juga membantu menarik air ke dalam usus - menyebabkan jumlah air di dalam usus bertambah dan membantu melembutkan najis.


Jadi dapat lah dua dalam satu. Makan Ostematrix membantu lenguh-lenguh badan dan pada masa yang sama, membantu pelawasan

Siapa berminat nak mencuba OsteMatrix Shaklee ni. Boleh hubungi Faa seperti di bawah:


Your Health & Beauty Consultant:
Noor Fatihah bt. Salleh
No.Phone: 017-9192298
Facebook: Nutrisi Hatiku
Instagram: nutrisihatiku

 Konsultansi dan Cara Makan akan diberikan pada customer saya :)

 *Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos,merawat,menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda :) terima kasih