Sunday, 2 November 2014

OmegaGuard - Selera Makan Kurang

OmegaGuard Shaklee adalah dihasilkan daripada ekstrak minyak ikan dan BUKAN dari hati minyak ikan. Ini bermakna OmegaGuard lebih tulen daripada minyak ikan jenama lain.


Selain itu, OmegaGuard ini, cara pemprosesan dia sangatlah teliti. Dengan cara penyulingan berperingkat untuk memastikan tiada LOGAM BERAT, mencegah oksidasi dan mengurangakn rasa & bau minyak ikan. Tapi Fa makan omegaguard ni, memang tak ada rasa minyak ikan bila sendawa. I'm a happy consumer :) 


OmegaGuard ini, sangat sesuai diambil untuk orang yang ingin KURUS dan menjaga kesihatan peratusan lemak dalam badan. Kerana OmegaGuard mampu mengurangkan selera makan, membakar lemak dan menurunkan lemak & kolesterol jahat. 


Kita nak dalam badan ni, ada lemak & kolesterol baik je. Jadi Minyak Ikan adalah jawapannya. Tapi jangan ambil sembarangan minyak ikan. Kerana, mungkin minyak ikan yang murah-murah itu, tak ada kualiti malahan lagi, mengandungi toksik dan bahan logam berat yang bahaya untuk tubuh kita. BEWARE... 

Jadi, bagaimana OmegaGuard ni boleh kurangkan selera makan

OmegaGuard memainkan peranan untuk menghasilkan hormon LEPTIN dalam badan kita. Leptin adalah hormon yang membuat kan kita rasa kenyang. Leptin juga boleh berkurang apabila anda tak cukup tidur. Jadi Leptin ni membantu kita tak rasa lapar dan selera pun kurang. 

Minyak Ikan Shaklee



Jadi untuk KURUS, disarankan anda pastikan waktu tidur tu cukup dan ambil lah OmegaGuard untuk cepatkan lagi proses penurunan berat kerana selain Leptin, Omegaguard juga membantu pembakaran lemak yang tersimpan lama dalam badan.



Suka untuk Fa nyatakan disini, pengambilan OmegaGuard juga membantu anda menguatkan memori kerana mengandungi EPA dan DHA. Ibu Hamil sangat memerlukan OmegaGuard, kerana boleh membantu perkembangan otak bayi dan masa yang sama membantu ibu hamil supaya berat tak naik mendadak



OmegaGuard




Alhamdulillah, bulan lepas Promo ESP. Bulan ni Promo OmegaGuard pulak. Fa nak bagitahu penjimatan beli masa promo ini sangat banyak. 

Harga Runcit - RM136.00


Kalau ada kredit/debit kad, boleh beli sendiri online. 

Kalau beli 6, kongsi dengan kawan-kawan. Pakat-pakat beli Omega dan dapat harga murah :) Kalau Nak beli satu pon boleh, whatsapp je Fa 017-9192298

Your Health & Beauty Consultant: 
Noor Fatihah bt. Salleh 
Whatsapp & Telegram: 017-9192298 
Facebook: Nutrisi Hatiku 
Instagram: nutrisihatiku

Konsultansi dan Cara Makan akan diberikan pada customer saya :) 

 *Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos,merawat,menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

11 comments:

  1. Omega memang famous dengan agen pembakar lemaknya..tpi sambil2 tu jgn lupa bersenam..lagi pantas acara penurunan berat badan itu jika disulami dengan bersenam..jangan lepaskan peluang keemasan ini..buat stok sempena promo ini

    ReplyDelete
  2. Kurus secara sihat dengan sumber minyak ikan yang asli.

    mrskeciksangat.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. saya suka omega! banyak khasiat

    ReplyDelete
  4. Omega memang sesuai utk yg nak diet..

    ReplyDelete
  5. Baru nak try smpena promosi

    ReplyDelete
  6. Sapa2 Nak kurus memang sesuai sangat la omega ni.

    Jom intai : http://annahealthnbeutyhouse.blogspot.com/2014/11/kesan-omega-guard-kepada-ibu-hamil.html

    ReplyDelete

Sila Tinggalkan Komen Anda :) terima kasih

nRelate Posts and Homepage