ANNOUNCEMENT (18 MEI 2020)

ANNOUNCEMENT (18 MEI 2020)

Sunday 23 November 2014

Cara mudah membakar lemak dengan minyak ikan

Adakah anda ingin menurunkan berat badan? Kalau Ya, dengan cara makan supplemen minyak ikan, ia boleh membantu anda membakar lemak dan seterusnya menurunkan berat badan. Ini lah cara mudah membakar lemak dengan minyak ikan



Minyak Ikan mempunyai kebaikan dalam penurunan berat badan kerana pelbagai mempunyai Omega-3. Mari sini Faa cerita kenapa minyak ikan membantu membakar lemak dan turunkan berat badan. 



1. Minyak Ikan yang mengandungi Omega-3 membantu untuk membakar lemak dan membina otot
dengan adanya omega-3, pembakaran lemak lebih efisyen kerana omega-3 membantu meningkatkan metabolisme. dan apabila anda bersenam dengan pengambilan minyak ikan, lemak lebih banyak dibakar dan membantu membina otot. 



2. Minyak Ikan mengurangkan selera makan. 
Pengambilan minyak ikan diantara waktu makan adalah bagus kerana ia membantu mengawal selera anda. Ini adalah kerana satu bahan kimia yang dirangsang oleh minyak ikan iaitu Serotonin. Serotonin membantu mengawal selera makan dan mood anda. 



3. Minyak Ikan mengurangkan penyimpanan lemak
Minyak ikan membantu mengurangkan penyimpanan lemak dari makanan. Ini kerana ia mengurangkan penghasilan hormon kortisol. kortisol adalah hormon yang menggalakkan penyimpanan lemak. Apabila hormon ini dikurangkan, maka penyimpanan lemak pun akan berkurang.



Nak tahu? Shaklee ada minyak ikan yang terbaik! Ia membantu ramai orang menurunkan berat badan. Jom Baca : Turun Berat Kerana OmegaGuard.




minyak ikan membakar lemak




Your Health & Beauty Consultant:
Noor Fatihah bt. Salleh
No.Phone: 017-9192298
Facebook: Nutrisi Hatiku
Instagram: nutrisihatiku

 Konsultansi dan Cara Makan akan diberikan pada customer saya :)

 *Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos,merawat,menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda :) terima kasih