Thursday, 17 April 2014

Ostematrix | Lenguh-lenguh badan

Dua hari dah saya deman. Sampai rasa sakit-sakit dan lenguh badan. Pagi tadi gi klinik, kalau ikut hati tak nak gi tapi takut la jugak kot kena denggi ke apa ke. hehe... Sampai rumah, teringat kat Si OsteMatrix. Antara kebaikan Ostematrix ni, boleh hilangkan lenguh dan sakit-sakit badan. Jadi, saya pun telan la 2 biji lepas makan roti dan tidur. Bila dah petang, dah tak rasa lenguh dah.. Jadi, ni testimoni diri sendiri la.. OsteMatrix memang berkesan untuk lenguh-lenguh dan sakit badan.


OsteMatrix

Banyak lagi kebaikan Ostematrix Shaklee ni. Antaranya ialah:


✔ Membantu dalam proses pembakaran lemak.
✔ Membantu dalam pembentukan tulang dan gigi yang sihat.
✔ Mengelakkan penyakit osteoporosis (tulang rapuh).
✔ Memulihkan kekejangan, kebas – kebas, sakit tulang belakang dan simpul biawak (bagi preggy mommy).
✔ Meringankan stress – mengelakkan gejala mudah meradang dan murung.
✔ Menstabilkan tekanan darah bagi memastikan tekanan darah berada tahap yang normal.
✔ Meringankan sakit ketika haid. (Kelancaran saraf dan pengecutan otot memerlukan kalsium yang mencukupi. Dengan kalsium yang cukup, kita tak mudah senggugut, retensi air)
✔ Membantu kekal bertenaga dan bersemangat walapun sibuk dengan urusan seharian(terutama bagi mereka yang bekerja)
✔ Membantu masalah gastrik.
✔ Membantu dalam pengurusan badan
✔ Membantu dalam mengatasi sembelit.

Shaklee Independent Distributor
★Fatihah | 011-31209418★

nRelate Posts and Homepage