Monday, 14 April 2014

Kebaikan Ostematrix

Alhamdulillah.. hari ni dapat berpuasa.. tadi pergi Universiti ambik baucer buku. Lepas pergi bandar cari kain pasang untuk raya nanti. Hehe.. agak2 org ambik upah jahit tak lagi ye? Rasa macam dah lambat jer...
Okay.. hari ni nk share tentang Ostematrix. 

Baru tahu yang Ostematrix ni bantu turunkan berat badan jugak!! Tapi.... ada banyak sangat kelebihan Ostematrix Shaklee ni. Antaranya:


✔ Membantu dalam proses pembakaran lemak.
✔ Membantu dalam pembentukan tulang dan gigi yang sihat.
✔ Mengelakkan penyakit osteoporosis (tulang rapuh).
✔ Memulihkan kekejangan, kebas – kebas, sakit tulang belakang dan simpul biawak (bagi preggy mommy).
✔ Meringankan stress – mengelakkan gejala mudah meradang dan murung.
✔ Menstabilkan tekanan darah bagi memastikan tekanan darah berada tahap yang normal.
✔ Meringankan sakit ketika haid. (Kelancaran saraf dan pengecutan otot memerlukan kalsium yang mencukupi. Dengan kalsium yang cukup, kita tak mudah senggugut, retensi air)
✔ Membantu kekal bertenaga dan bersemangat walapun sibuk dengan urusan seharian(terutama bagi mereka yang bekerja)
✔ Membantu masalah gastrik.
✔ Membantu dalam pengurusan badan
✔ Membantu dalam mengatasi sembelit.

Banyakkan kelebihan Ostematrix Shaklee ni kan? Kalau consume ni... memang saya tak rasa rugi. Sekarang ni share dengan mak. Sebab nak bagi mak cuba.. mana tahu boleh kurangkan sakit sendi dan lutut dia.. :)

Ada pertanyaan atau apa2?
Boleh contact saya...
Shaklee Independent Distributor
★ Fatihah | 011-3120 9418 ★

Ostematrix Shaklee

nRelate Posts and Homepage