ANNOUNCEMENT (18 MEI 2020)

ANNOUNCEMENT (18 MEI 2020)

Sunday 13 April 2014

Berpuasa dengan ESP & Cinch

Assalam semua, 

Dah habis ke ganti puasa? Kalau belum tu, sila cepat-cepat ganti ye. Bulan Ramadhan is coming soon.

Baru-baru ni saya ganti puasa dan pertama kali saya sahur dengan ESP + Cinch + Milo + Beras Perang. Memang tak pernah la sahur macam tu sebelum ni. Paling teruk sahur, makan roti je. Hihi.. Tapi tahun ni, lain sikit... dan inshaAllah Ramadhan nanti nk sahur dengan Shaklee jugak. 

Memang tak rasa lapar sampai petang. Pastu mood pon okay, sebab ESP bagus untuk hormon kan. Hormon pengaruh mood kita tau. Selalu kalau sahur nasi ke, sampai tengahari dah rasa bunyi-bunyi perut tapi dah try Shake shaklee ni, bunyi-bunyi tu petang baru ada. Tapi tenaga tu ada sampai petang. Masa berbuka, tak rasa lapar, rasa dahaga yang lebih. hehe.. 



Apa kebaikan ESP masa berpuasa?
ESP memberi kita rasa kenyang untuk jangka masa yang lama dan beri kita tenaga yang sustain ; bukannya memberi kita tenaga apabila minum tetapi memberi kita tenaga yang berterusan apabila mengamalkannya.

Apa kebaikan Cinch masa berpuasa?
Cinch ni ada Leucine kan. Leucine ni dapat membantu untuk mengekalkan jisim otot semasa kita membuat sesuatu aktviti, atau semasa kita tidak makan. Jadi, biasanya, diet akan menjadi yoyo kerana orang tak tahu yang masa puasa, walaupun berat dah turun, yang turun tu ialah jisim otot, dan bukannya LEMAK !!! Jadi Cinch dengan formula khas LEUCINE dapat membantu anda untuk berpuasa dan diet dengan lebih bagus.

Masa puasa ni, satu canister Cinch tu tahan sebulan sebab saya campur 1 scoop Cinch, 1 sudu besar ESP, 1 sudu besar milo dan 1 sudu besar serbuk brown rice (complex karbo). Jadi jimat lah kan cinch boleh guna untuk sebulan dan ESP untuk dua bulan :) 


SID Fatihah 
011-3120 9418 (SMS|WhatsApp)
FB Page: Nutrisi Hatiku

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.**

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda :) terima kasih