ANNOUNCEMENT (18 MEI 2020)

ANNOUNCEMENT (18 MEI 2020)

Tuesday 16 December 2014

Cerahkan Kulit dengan ESP dan Vitamin C

Rahsia cerahkan kulit dengan ESP dan Vitamin C bukan lagi satu rahsia. Ramai orang google cara nak cerahkan kulit dan kebanyakkan sudah tentu ingin cantik dan inginkan kulit yang bebas masalah. 



Ramai yang menanggap mempunyai kulit cerah boleh meningkatkan keyakinan diri dan lebih selesa berhadapan dengan orang tapi bukan semua orang dikurniakan kulit yang cerah. Ada juga yang sudah cerah tapi menjadi gelap akibat sinaran matahari. 


Shaklee menawarkan dua produk, yang bagus untuk cerahkan kulit secara selamat dan tanpa bahan kimia. Kerana shaklee adalah selamat dan semulajadi.



vitamin C dan ESP




Fungsi ESP dan Vitamin C untuk cerahkan kulit:

ESP adalah berasaskan dari sumber protein Soya yang semulajadi. Sel-sel tubuh dan kulit kita akan berganti setiap 21 hari. Protein berperanan dalam membantu memperbaiki sel-sel kulit. Protein yang mencukupi akan menghasilkan kulit yang cantik, bersih, cerah dan gebu




Vitamin C membantu mencerahkan kulit, melambatkan penuaan, mencegah pigmentasi. Vitamin C akan menggalakkan pembentukan Colagen kulit yang menjadikan kulit lebih anjal dan cantik




TESTIMONI Kulit Cerah



Vitamin C



Kulit Cerah









Your Health & Beauty Consultant:
Noor Fatihah bt. Salleh
No.Phone: 017-9192298
Facebook: Nutrisi Hatiku
Instagram: nutrisihatiku

Konsultansi dan Cara Makan akan diberikan pada customer saya :)

 *Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos,merawat,menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda :) terima kasih