ANNOUNCEMENT (18 MEI 2020)

ANNOUNCEMENT (18 MEI 2020)

Saturday 29 March 2014

Tips tingkatkan kesuburan

Terdapat pelbagai tips untuk meningkatkan kesuburan. Antaranya adalah:

1. Hentikan Penggunaan Kaedah Perancang Keluarga
2. Buang Tabiat Buruk seperti merokok & alkohol
3. Nikmati Kepuasan ketika bersama
4. Masa Yang Sesuai untuk bersama
5. Berat Badan Sihat
6. Relaks semasa bersama
7. Kurangkan Kafein
8. Sperma Sihat

Pengambilan vitamin & supplement secara konsisten juga membantu untuk meningkatkan kesuburan dan peluang untuk mengandung.

Diantara vitamin & Supplement yang dicadangkan dalam Shaklee adalah:


Untuk Isteri adalah GLA & B-Complex

 B-complex;
Penting bagi yang merancang untuk hamil kerana ia mengandungi Acid Folic yang sangat diperlukan pada awal kehamilan. Vitamin B12 yang terdapat dalam Bcomplex ini juga membantu memperbanyakkan sperma dan Vitamin B6 dapat meningkatkan kesuburan wanita. Jenis Vitamin B yang lain juga penting untuk proses penyatuan sperma dan ovum (conception)







GLA Complex
Supplemen wajib bagi wanita yang cuba untuk hamil. Ia mampu mengawal dan mengatur ketidakstabilan hormon wanita sebagai langkah utama untuk menggalakkan kesuburan. Ia juga mampu mengecutkan cyst dalam rahim wanita yang boleh menghalang proses kehamilan.







Untuk suami pula adalah Zinc & vita E complex

Zink Complex-  Ia membantu menjaga fungsi organ seksual dan penghasilan hormon testosteron (hormon lelaki) dan meningkatkan bilangan Sperma. Kekurangan Zinc pada lelaki akan menjejaskan bilangan, pergerakan dan kesihatan sperma.

Vita E Complex- Mempertingkatkan kemampuan reproduktif ~ Kajian pada tahun 1924 mendapati Vitamin E mampu memulihkan kemampuan reproduktif. Para lelaki yang mengambil 600IU-800IU vitamin E sehari mampu meningkatkan kiraan sperma mereka.



UNTUK ORDER... 
SMS | WhatsApp: 011-3120 9418 


cara makan dan konsultansi percuma akan diberi :) 


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ---




No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda :) terima kasih