ANNOUNCEMENT (18 MEI 2020)

ANNOUNCEMENT (18 MEI 2020)

Tuesday 29 July 2014

Kisah GARLIC shaklee

Shaklee mempunyai satu produk 'Bawang Putih' iaitu GARLIC. 




Ia dibuat dari bawang putih jenis premium, bebas dari racun perosak dan ditanam secara ORGANIK di California, US pada waktu musim panas.

Dihasilkan secara eksklusif pada suhu bilik tanpa haba bagi memastikan pengekalan 100% ALICIN aktif (tidak semua supplemen garlic dipasaran  mempunyai alicin aktif). Dwi teknologi digunakan bagi mengawal BAU BAWANG PUTIH. Kajian menunjukkan perisa herbanya terhasil dari kombinasi 2 ekstrak herba iaitu ROSEMARY dan SPEARMINT. 

Ia juga mengandungi pelbagai Vitamin E untuk meningkatkan SEBATIAN AKTIF GARLIC dan keberkesanan dalam tubuh badan. Setiap 2 tablet membekalkan 1000mg garlic tulen bersamaan 2 biji bawang putih segar.

MANFAAT UTAMA:


1. Mengandungi SPEARMINT untuk membantu sistem penghadaman dan fungsi jantung.

2. Antibiotik yang selamat dan semulajadi - meningkatkan sistem imun tubuh untuk mengelak sakit berjangkit seperti selsema, kulat, kuman dan virus.

3. Menghalang alergi - mempertingkatkan penyakit berkait sistem imun sperti hidung sensitive, sinus, alergi, asthma, selsema dan hepatitis.

4. Sistem penghadaman - baik untuk masalah berkaitan seperti kembung perut, gastrik, ketidakhadaman. Ia juga mampu menghalang ulser gastrik kerana mampu menentang bakteria H. Pylori.

5. Menurunkan tekanan darah tinggi - kajian menunjukkan pengambilan garlic secara konsisten mampu menurunkan tekanan darah tinggi dengan 8 point.

6. Fungsi Detoks - mampu mengeluarkan raksa dari badan dengan cepat. seperti logam plumbun dan kadmium yang menaikkan tekanan darah.

7. Menurunkan kolesterol - menurunkan kolesterol LDL, trigliserid dan kelikatan darah, mengurangkan pembekuan darah, dan meningkatkan HDL, melindungi jantung dan menghalang strok dan penyakit koronari.

8. Mencegah kanser - mampu mengelak dan merawat dengan mengurangkan bahan pencetus kanser iaitu Nitrosamine.

9. Menstabilkan glukos - menstabilkan paras glukos dalam badan kita.


Untuk maklumat lanjut, boleh hubungi saya (whatsapp/sms/email):
Shaklee Independent Distributor | Noor Fatihah bt. Salleh
No.Hp: 011-3120 9418
e-mail : thahsalleh@gmail.com

*Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos,merawat,menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda :) terima kasih