ANNOUNCEMENT (18 MEI 2020)

ANNOUNCEMENT (18 MEI 2020)

Friday 8 November 2013

Sarapan sihat dengan Meal Shakes

Meal Shakes Shaklee :)

Meal Shakes Shaklee menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya yang mudah diserap untuk kegunaan seharian. Ia diperbuat dari bahan semulajadi - buah-buahn, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu) dan lain-lain.

Lactalbumin adalah bahan yang terbaik, mengandungi organisma protin yang sangat berkualiti dam mudah diserap oleh sistem tubuh dari peringkat bayi hingga dewasa. Ia kebiasaannya mengandungi pelbagai nutrisi seperti immunoglobulin, lactoferrin, bacteriolysin dan sebagainya.

Meal Shakes dihasilkan untuk semua golongan iaitu bayi, pelajar, kanak-kanak, ibu hamil, atlet, vegetarian, orang sakit, orang sibuk bekerja atau orang yang selalu mengambil makanan segera.

Jika anda mencari SARAPAN pagi yang penuh berkhasiat, Meal Shakes merupakan pilihan yang bijak.


Manfaat Utama:

  1. Nutrisi Lengkap - 24 jenis vitamin, mineral dan zati galian. Juga mengandungi lecithin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak.
  2. Memberu nutrisi pada sel tubuh - kaya dengan protin dan tidak mengandungi laktosa. Membina sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun dan lain-lain.
  3. Membantu tumbesaran - Mengandungi asid folik, biotin, kalsium dam magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses membesar.
  4. Anti-Oksida - Mengandungi vitamin A, C dan E, juga zink, selenium, yang merupakan agen anti-oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.
  5. Seri Wajah - mengandungi vitamin B yang lengkap. Zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel darah merah yang sihat, sekaligus memberi komplesion wajah berseri.
  6. Detoks - Kaya dengan serat larut yang membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus.
**Hanya 120 Kalori per hidangan
**Boleh mix dengan ESP dan minuman kegemaran seperti jus, susu rendah lemak dll kecuali kopi dan teh.

DAPATKAN MEAL SHAKES

SMS | WHATSAPP :
011 - 3120 9418