ANNOUNCEMENT (18 MEI 2020)

ANNOUNCEMENT (18 MEI 2020)

Saturday 9 November 2013

Ada Apa dengan VIVIX Shaklee?

Vivix adalah satu PENEMUAN REVOLUSIONARI dalam anti-penuaan pada tahap selular.

Vivix Shaklee

 Setahun yang lalu, Shaklee telah memperkenalkan Vivix, iaitu produk supplement Revolusionari anti-penuaan untuk mengatasi masalah penuaan pada tahap sellular. Lebih 1 juta botol Vivix telah dijual.

Vivix merupakan supplement anti-penuaan terbaik. Dibangunkan selepas bertahun-tahun penyelidikan oleh Shaklee. Dalam penyelidikan itu, Vivix terbukti menunjukkan 4 impak /  kesan yang menentang anti-penuaan iaitu:

  1. Kerosakkan DNA - Setiap hari, sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang boleh merosakkan DNA. Serangan itu merosakkan pangkalan data genetik, menghasilkan satu 'typo' yang mampu menganggu fungsi sel dan panjang umur.
  2. Pengawalan Genetik - Pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap selular. Dalam satu kajian, menunjukkan ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik yang melambatkan penuaan selular.
  3. Pengeluaran tenaga yang kian menurun oleh sel - Mitochondria (penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan kita tenaga yang diperlukan. Apabila Mitochondria menurun, maka pengeluaran tenaga pon menurun. Vivix mampu membantu penghasilan Mitochondria bagi meningkatkan tahap tenaga dalam sel.
  4. Penimbunan protin AGE- penimbunan protin AGE boleh menyebabkan kerosakan tahap selular yang mampu menganggu kekuatan sel. Vivix adalah 10X lebih kuat dari resvatrol (kandungan unik anggur muscadine) untuk melambatkan pembentukan protin AGE.
Keistimewaan Vivix:
  • melindungi dan membaiki selular DNA
  • anti-oksidan yang bagus
  • melambatkan pembentukan protin AGE
  • menyokong kesihatan kardiovaskular
  • kesihatan otak
  • kesihatan jantung
  • Menggalakan penghasilan tenaga dari Mitochondria

RAMUAN SEMULA JADI : 





PROMOSI NOVEMBER

PROMOSI NOVEMBER

DAPATKAN VIVIX SEKARANG
SMS | WHATSAPP:
011 - 3120 9418