Friday, 1 November 2013

Banyakkan susu dengan Shaklee


Hari ni share produk hebat di kalangan ibu-ibu yan menyusu anak. Saya belum kahwin, so tak tahu la macam ne perasaan nya. Tapi kawan baik sendiri dah cuba, bukan sorang.. Dua orang pulak tu.. Mereka cakap ianya memberi tenaga dan banyakkan susu tiap kali pump buat stok baby.

ni bukti ye. masa chatting ngn mereka kat fb

Nak tahu mereka consume apa. Haa ini lah yang best nya... Mereka just consume ESP dan Alfalfa untuk pekatkan dan banyakkan susu -SET MENYUSU- Best kan... So, apa istimewa sangat ESP dengan Alfalfa ni? Okay... mari saya rungkaikan apa keistimewaan produk ini. 


Energizing Soy Protein (ESP)



Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya yang terbaik. ESP menyediakan 14gram protein soya bukan GMO berkualiti tinggi dengan semua asid amino yg tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk keperluan 9 asid amino penting berbanding protein daripada sumber daging, telur dan tenusu ESP adalah rendah lemak dan bebas laktosa dan kolestrol
KEBAIKAN ESP : 
Sentiasa Awet Muda – Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.

Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi – kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.

Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki - genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat.

Kulit berseri dan anjal
– Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka danmenghilangkan parut.

Memulihkan Pigmentasi – Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.

Memperbaiki Memori – Menguatkan ingatan, kecergasan, keupayaan seksual, dan sebagainya.

Banyakkan & Pekatkan Susu Ibu - Salah-satu rahsia yang menjadi pilihan kebanyakan para pembeli adalah kerana ESP Shaklee terbukti berkesan dalam memulih dan member tenaga segera untuk individu yang aktif, ibu menyusu, wanita bekerjaya yang sibuk dan mereka yang mempunyai gaya hidup yang lasak. ESP membekal tenaga segera dan meningkatkan sistem imun sekaligus memulihkan kepenatan, mencegah migrain, insomnia dan gejala stress yang disebabkan kemurungan, kebimbangan, ketakutan, tekanan kerja dan sebagainya.

KESIMPULAN NYA ESP :
  • Mencantikkan kulit muka, halus gebu dan berseri
  • Berupaya menghilangkan parut jerawat di muka, kerana terjadinya parut akibat kekurangan protein unuk membentuk sel baru dan menyingkirkan sel kulit mati
  • komponen utama susu ibu adalah protein, jadi pengambilan ESP membantu menghasilkan susu dengan lebih cepat
  • ESP juga membantu menghasilkan susu yang lebih pekat dan berkrim, kesannya bayi anda akan cepat kenyang dan kurang meragam
  • Berkesan dalam menganjalkan kulit, dan sangat digemari oleh kaum wanita bagi menganjalkan kembali payudara yang kendur
  • Membakar kalori sehingga 35% dan memberi rasa kenyang lebih lama. Sebab tu ramai yg berjaya kurangkan berat badan dengan ESP

ALFALFA COMPLEX



Walau bagaimanapun, alfalfa bukan sekadar makanan penambah susu. Ia ada 1001 kebaikan yang pastinya dapat dinikmati oleh semua golongan, termasuklah golongan bapa, wanita muda, lelaki dan warga emas.

Alfalfa cambah (alfalfa sprout) boleh didapati di pasar-pasaraya dan kadangkala dicampur dalam salad. Batangnya halus dan daunnya kecil. Boleh dimasak dan dicampur dalam sayur.


Khasiat daun alfalfa, selain membanyakkan susu ibu:

  • Dikatakan tumbuhan terbaik yang mengandungi segala zat keperluan harian tubuh manusia.
  • Melegakan sakit sendi dan belakang.
  • Menghilangkan kelesuan dan tekanan.
  • Memberi kelegaan semasa haid.
  • Merawat arthitis
  • Bagus untuk elergi dan ekzema
  • Merawat asma
  • Mencuci usus bagi membuang toksik
  • mencuci buah pinggang dan merawat kencing kotor disebabkan jangkita dalam buah pinggang
  • Meneutralkan asid dalam badan
  • Merawat masalah keputihan pada wanita
  • Membesar dan menegangkan payudara
  • Bertindak seperti kacip fatimah kepada para isteri
  • Memulihkan urat selepas bersalin
  • Membantu masalah penghadaman dan pencernaan
  • Meningkatkan stamina seorang suami
  • Melegakan sembelit
  • dan banyak lagi khasiat alfalfa nih
AMARAN : Alfalfa TIDAK BOLEH diambil oleh pesakit SLE dan mereka yang mengalami sebarang penyakit berkaitan sistem imuniti.


GRAB LA SEKARANG. 
DAPATKAN HARGA TERBAIK!!
PM | SMS | Whatsapp : 011-3120 9418

LIKE FB PAGE:

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

nRelate Posts and Homepage