ANNOUNCEMENT (18 MEI 2020)

ANNOUNCEMENT (18 MEI 2020)

Saturday 17 January 2015

Multivitamin untuk Kanak-Kanak

Semasa kanak-kanak, pertumbuhan dan perkembangan mereka adalah sangat aktif, tetapi semasa ini juga mereka sangat memilih makanan. Tidak suka akan sayur-sayuran atau buah-buahan. Penting! Untuk kanak-kanak mendapat nutrisi dan khasiat yang betul dan mencukupi bagi memastikan pertumbuhan dan perkembangan mereka sihat dan membantu mereka belajar dengan lebih baik.

 
Alhamdulillah. Multivitamin Shaklee untuk Kanak-kanak sudah kembali. Setelah lama tiada dipasaran, kini formula nya telah diperbaharui. Memang terbaik untuk bekalan anak-anak sekarang yang aktif dan ia bagus untuk tumbesaran yang sihat.


vitalea untuk anak-anak


Sangat penting ketika memilih multivitamin yang bagus untuk anak-anak anda. Pastikan ia dapat memenuhi keperluan harian dan tidak overdose. Terdapat pelbagai jenis bentuk multivitamin seperti cecair, kunyah dan berbagai perisa juga. 

Pilihlah multivitamin jenis kunyah atau cecair yang berperisa supaya kanak-kanak mengemarinya. Selain itu, pilih yang mempunyai kalsium yang mencukupi untuk memastikan pertumbuhan tulang dan gigi yang sihat.


Antara keistimewaan Multivitamin Vitalea untuk kanak-kanak:
  • Kaya dengan vitamin dan mineral yang diperlukan oleh anak-anak seperti 100% Vitamin D, C, E dan kesemua jenis 8 vitamin B
  • 200mg kuprum, calcium, magnesium, zink dan mineral lain lagi.
  • Mempunyai rasa manis dari Xylitol dan tidak menyebabkan kerosakan gigi.
  • Tanpa perisa, tanpa bahan pengawet dan tanpa bahan kimia.
  • Bebas gluten dan rasa gummy yang sedap. 


Baca: Kepentingan Multivitamin untuk kanak-kanak


Your Health & Beauty Consultant:

Noor Fatihah bt. Salleh
No.Phone: 017-9192298
Facebook: Nutrisi Hatiku
Instagram: nutrisihatiku



Konsultansi dan Cara Makan akan diberikan pada customer saya :) *Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos,merawat,menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda :) terima kasih