ANNOUNCEMENT (18 MEI 2020)

ANNOUNCEMENT (18 MEI 2020)

Monday 10 February 2014

SET TAMBAH BERAT BADAN

Anda terlalu kurus? BMI pon rendah? 

Shaklee mempunyai Set Tambah Berat Badan untuk anda tambah berat badan dengan sihat. Oh yes.. Sihat dan berat badan yang normal. 

Kekurangan berat badan boleh memberi kesan kepada hormon dan seterusnya menganggu kitaran haid anda.





Set ini terdiri daripada:

1. MealShakes - membekalkan 35% atau lebih nilai harian, mengandungi 19 vitamin dan mineral penting. Ianya sumber makanan instant yang kaya kalsium, fiber dan protein. Rasanya enak seperti Vanilla Icecream, atau Milk Shakes


2. Vitalea - membekalkan 23 jenis vitamin penting bersama iron (penting dalam pembentukan sel darah merah). Ia banyak membantu mencantikkan kulit, kuku, rambut dari segi internal, ia juga membantu mengurangkan kebarangkalian kita mengidap penyakit tiroid. Ia juga membantu memberi badan yang sihat dan bertenaga.

3. B Complex - mengandungi 8 jenis vitamin B yang penting. Ia dapt mengawal kadar metabolisma badan, dan mempertingkatkan kesihatan sistem kardiovaskular, mengurangkan rasa letih, tekanan perasaan dan meningkatkan sistem pertahanan badan.

SMS|WhatsApp:

011-3120 9418 (fatihah)

cara makan dan konsultansi percuma akan diberi :) 

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ---

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda :) terima kasih