ANNOUNCEMENT (18 MEI 2020)

ANNOUNCEMENT (18 MEI 2020)

Wednesday 5 February 2014

SET ASAS SHAKLEE



Vita-Lea
Merupakan multivitamin semulajadi yang mengandungi 28 jenis vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh tubuh kita sebagai pelengkap nutrisi harian. Penyediaan makanan yang tidak sihat, diet tidak seimbang, sayur-sayuran dan buah-buahan yang tercemer dengan pesticides, etc. menyukarkan tubuh kita memperolehi bekalan nutrients yang sepatutnya. Ini akan menyebabkan prestasi tubuh kita merosot sedikit demi sedikit tanpa anda sedari. Cara terbaik untuk memastikan tubuh kita dilengkapi dengan nutrient yang diperlukan ialah melalui pengambilan multivitamin dan mineral setiap hari, kerana ia dapat menampung mana-mana kekurangan vitamin dalam badan.


B-Complex
Mengandungi kesemua 8 Vitamin B - Thiamin (B1), Riboflavin (B2), Niacin (B3), Pantothenic Acid (B5), Pyridoxine (B6), Cyanocobalamin (B12), Biotin (B7) dan Folic Acid (B9). Tahukah anda tekanan, gula, alkohol, painkiller, antibiotik, pil perancang, rokok, etc boleh memusnahkan fungsi vitamin B dalam badan, maka ia perlu diganti. B-Complex membantu mengatasi kelesuan, mencegah kemurungan dan stress, memelihara kesihatan sistem saraf, meningkatkan daya tumpuan dan membantu menukarkan makanan kepada tenaga dengan cepat, maka anda akan kurang mengantuk setiap kali selepas makan.

Vita-C
Penting untuk meningkatkan sistem imun badan. Vitamin C cepat larut dalam tubuh dan perlu diganti selalu. Shaklee telah menghasilkan sustained-released Vita-C di mana vitamin C tersebut akan dilepaskan ke dalam tubuh kita secara perlahan-lahan, maka khasiat vitamin C itu akan bertahan di dalam badan kita dengan lebih lama.


DAPATKAN SET ASAS SHAKLEE!
SMS|WHATSAPP|WECHAT:
011-3120 9418



** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. -------------------------