Saturday, 4 February 2017

Kalsium Shaklee untuk Masalah Kebas Jari dan Sengal Tulang

Assalamualaikum wbt

Siapa kat sini selalu je ada terasa jari-jari tu kebas dan sengal. Tiap malam masa nak tidur atau waktu pagi bangun tidur. Rasa nak tercabut je jari-jari tu.

Tahukah tu tanda kekurangan KALSIUM dalam badan. 

Perkara ini terjadi biasa nya pada wanita-wanita. Biasa kan kita tengok mak atau nenek kita sakit lutut dan lenguh-lenguh sendi. Haa ni la dia tanda-tanda kurang KALSIUM

Apa nak buat eh kalau tak cukup kalsium ni?
Dah la tak suka minum susu.. bau susu pun tak suka....

Haaa.... boleh makan Kalsium Shaklee iaitu Ostematrix!

Kalsium sengal tulang



Faa nak share ciri-ciri istimewa Ostematrix Shaklee, iaitu......


1. 4 Biji Ostematrix adalah bersamaan dengan 1000mg kalsium.

2. Mengandungi Vitamin D - berfungsi untuk penyerapan kalsium dengan lebih baik

3. Ada Magnesium - fungsi magnesium ni dia mengangkut kalsium ni ke seluruh badan kita.

4. Juga mengandungi Zink, Copper dan Mangan - Semua mineral ini penting untuk elakkan tulang menjadi rapuh.

5. Mengandungi Boron - yang berfungsi menguatkan tulang.

Kesimpulan nya, kalsium shaklee ni sangat bagus untuk kita. Tak kira la lelaki atau perempuan.. Kalau dari awal amalkan, inshaAllah tua nanti takde sakit-sakit lutut dan sendi...

Sendi dan sakit tulang
PROMO OSTEMATRIX FEB 2017


Kebas Jari Tanda Hidapi Carpal Tunnel Sindrom 


Boleh follow Instagram: @faa_vitamins
Whatsapp:0179192298
Your Health & Beauty Consultant

nRelate Posts and Homepage