ANNOUNCEMENT (18 MEI 2020)

ANNOUNCEMENT (18 MEI 2020)

Sunday 10 August 2014

ESP membantu stabilkan hormon

Supplement Shaklee pertama saya adalah Energizing Soy Protein atau nama glamer dia ESP. Saya consume ESP selepas berjumpa dengan Doktor, di mana saya diberitahu bahawa hormon saya tak stabil (masa tu period x datang 3 bulan, g check sebab risau). Dan perlu kurangkan makan ayam. Ayam tu bagaikan sumber protein utama saya lah. Lepas tu, mula la cari alternatif lain, google-google jumpa ESP Shaklee. Masa tu ambik sebab nak dapatkan protein je. Selepas seminggu consume, datang period (gembira). Saya pun google la kebaikan ESP nih, rupanya ESP ni boleh jugak untuk stabilkan hormon. YES jumpa produk banyak kebaikan dalam satu. Tumit kaki dah tak pecah, gastrik pon dah tak ada sebab pagi-pagi sarapan ESP (shake-shake pastu minum). 



ESP Shaklee


Bagaimana ESP bantu stabilkan hormon

ESP mengandungi kacang soya yang kaya dengan isoflavon, ia bantu memulihkan hormon wanita. 

Energizing Soy Protien Shaklee adalah dari sumber yang selamat. Energizing Soy Protein Shaklee telah diiktiraf di seluruh dunia dengan menjalankan kajian klinikal yang paling banyak ke atas produk dan protein kualiti tinggi yang diperbuat daripada tumbuh-tumbuhan. Ia mengandungi hanya kacang soya non-GMO (tidak diubahsuai secara genetik) yang diproses di bawah suhu rendah. Selain itu, setiap tin 1kg ESP berasal dari 30 kg kacang soya dan ia adalah booster tenaga segera yang boleh bertahan selama berjam-jam.

Baca tentang banyak lagi kebaikan ESP SHAKLEE :

ESP SHAKLEE


ANDA ADA KREDIT/DEBIT KAD? BELI SENDIRI ESP SHAKLEE ONLINE


------------Untuk maklumat lanjut, boleh hubungi saya (whatsapp/sms/email): ---------------
Shaklee Independent Distributor || Noor Fatihah bt. Salleh
No.Hp: 011-3120 9418
e-mail : thahsalleh@gmail.com

 *Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos,merawat,menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda :) terima kasih